hatókör

Ezek az általános értékesítési feltételek (a továbbiakban: AGB) az összes online boltunkra vonatkoznak a www.mysecondear.de címen.

mysecandear audiológiai csoport gmbh

Regensburger Straße 5, 10777 Berlin

Ügyvezető igazgató: Niklas Spichalsky, Julian Alexander Stechert

Berlin-Charlantburg kerületi bíróság, regisztrációs szám: HRB 213510 B

Telefonszám: 030 3080 6040

E -mail cím: service@mysecondear.de

és te, mint ügyfélünk.

  1. A vásárlási szerződéssel kapcsolatos összes megállapodás, amelyet közted és köztük kötöttek, különösen ezekből az értékesítési feltételekből származnak, az elfogadási nyilatkozatunkból.
  2. A jelen Általános Szerződési Feltételek verziója a szerződés megkötésekor érvényes Nem fogadjuk el az ügyfél különböző feltételeit. Ez akkor is érvényes, ha nem kifejezetten kifogásoljuk a befogadást.
  3. szerződéskövetkeztetés

    1. A cikkek bemutatása és alkalmazása online boltunkban nem jelent kötelező ajánlatot a vásárlási szerződés megkötésére. A vásárlási folyamat során az összes elemet hozzáadhatja a virtuális bevásárlókosárhoz. a hallókészülék vagy a kiegészítők. A bevásárlókosár bármikor beállítható a cikkek hozzáadásával vagy eltávolításával. A pénztárgép eléréséhez kattintson a bevásárlókosárra, majd a "Till" gombra.
    2. Ha megrendelést nyújt be az online bolton keresztül, a "Pay Now" gombra kattintva nyújtson be jogilag kötelező érvényű megrendelést. Megerősítjük az online boltunkon keresztül benyújtott megrendelés hozzáférését e -mailben. Egy ilyen e -mailben még mindig nincs kötelező érvényű elfogadás, kivéve, ha az elfogadást a hozzáférés megerősítése mellett magyarázzák.
    3. A szerződés csak akkor jön létre, ha elfogadjuk a megrendelést az elfogadási nyilatkozatunk révén vagy a megrendelt tételek kézbesítésével.
    4. Ha a megrendelt áruk kézbesítése nem lehet lehetséges, például azért, mert a megfelelő áruk nem vannak raktáron, akkor az elfogadási nyilatkozatra utalunk. Ebben az esetben a szerződés nem születik. Azonnal tájékoztatunk és azonnal megtérítünk.
    5. Tájékoztatást kap a lehetséges szállítási feltételekről és a lehetséges szállítási korlátozásokról. Ha bármilyen kérdése van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e -mailben a service@mysecondear.de címre.

      lemondási politika

      Ha fogyasztó, akkor a törvényi rendelkezéseknek megfelelően van visszavonási joga:

      1. A visszavonáshoz való jog
      2. Önnek joga van ezt a szerződést tizennégy napon belül visszavonni anélkül, hogy okokat adna volna.

        A lemondási időszak tizennégy nap attól a naptól kezdve, amikor Ön vagy egy harmadik fél, akit Ön vagy egy harmadik fél, aki nem az a fuvarozó, aki birtokolt vagy birtokolt.

        A lemondási jog gyakorlása érdekében egyértelmű magyarázatot kell használnia (Z B. A postán vagy egy e -mailben küldött levél) a szerződés visszavonásáról szóló döntéséről. Használhatja ehhez a mellékelt minta törlési űrlapot, de ezt nem írják elő. Elektronikusan kitöltheti és továbbíthatja a minta törlési űrlapot, vagy más egyértelmű magyarázatot a weboldalunkon (www.mysecondear.de). Ha ezt a lehetőséget használja, akkor (például e -mailben) elküldjük Önnek megerősítést egy ilyen visszavonás kézhezvételéről.

        A lemondási periódus fenntartása érdekében elegendő ahhoz, hogy az értesítést a visszavonási jog lejárta előtt elküldje a visszavonási jog gyakorlására.

        1. A visszavonás következményei
        2. Ha visszavonja ezt a szerződést, akkor minden kifizetésünk van, amelyet tőled kaptunk, ideértve a szállítási költségeket is (a további költségek kivételével, ami abból származik, hogy a tény, hogy más típusú kézbesítés van, mint az általunk kínált. , a legolcsóbb standard kézbesítést választották), hogy azonnal és legkésőbb tizennégy napon belül visszafizethesse a szerződés visszavonásáról szóló értesítést. Ehhez a visszafizetéshez ugyanazt a fizetési módot használjuk, mint amelyet az eredeti tranzakció során használtál, kivéve, ha valami más kifejezetten egyetértett velük; A visszafizetésért semmilyen körülmények között nem számítanak fel díjat. Addig megtagadhatjuk a visszafizetést, amíg vissza nem adtuk az árut, vagy addig, amíg nem adjuk meg azt a bizonyítékot, hogy visszaküldted az árut, attól függően, hogy mely korábbi idő van.

          Az áruk azonnal és minden esetben a naptól számított tizennégy napon belül van, amikor tájékoztatja a szerződés visszavonásáról, hogy elküldje vagy átadjon nekünk. A határidő megmarad, ha az árut a tizennégy napos határidő előtt küldi el.

          Csak akkor kell fizetnie az áruk értékének elvesztéséért, ha ez az értékvesztés az áruk minőségének, tulajdonságainak és funkcionalitásának kezelése miatt.

          30 napos pénz-visszatérítési garancia

          1. A MySecondear Audiology Group GMBH 30 napos pénz-visszafizetési garanciát kínál Önnek a kötelező visszavonási jogon túl. Tehát 30 nap van, hogy otthon békésen tesztelje az árukat. A tesztidőszak az áruk megőrzésével kezdődik. A logisztikai szolgáltató kézbesítési dátuma az, hogy az árut az ügyfél által megkapják.
          2. Ha az elvárásokkal ellentétben nem szabad 100%-ban elégedett, akkor visszatérítjük a teljes vételi árat . Erre a célra Ön felelős egy e -mail küldéséért a service@mysecondear.de címre, hogy visszaküldje az árukat. Ezután 3 munkanapon belül vissza kell adnia az árut. A szállítási dátum döntő erre.
          3. A 30 napos pénz-visszafizetési garancia alapján az összes hallókészülék és tartozék magában foglalja azokat, amelyek az adott hallókészülék alapvető berendezéseinek részét képezik. Az összes többi, sorszámmal rendelkező kiegészítőt kizárják a 30 napos pénz-visszafizetési garanciából.
          4. A hiányos visszatérések ideiglenesen kizárják a visszatérítést a teljes visszatérésig. Az olyan fogyasztások, mint az akkumulátorok és a szűrők, csak zárt kollektív csomagolásként képesek megtéríteni.
          5. A 30 napos pénz-visszatérítési garancia nem vonatkozik az áruk vízkárosodására. A 30 napos pénz-visszafizetési garanciát az áruk súlyos gondatlan vagy szándékos károsodása esetén is teljes mértékben kizárták, amelyek közül azokért felelősek.
          6. teszt eszközök

            A teszt eszközök a fogadás után 2 hétig nem maradhatnak az ügyféllel. A hallókészülékek tesztelési ideje nem változik, ha a kiegészítők javításra kerülnek a tesztidőszakban.

            1. Csak a tesztkészülékek visszatérő szállítását veszjük át Európán belül, és 49 euró értékből. Nem vesszük át a visszatérő szállítást kevesebb árukkal vagy Európán kívül.
            2. Szállítási feltételek, a készítés előtti fizetés, a cím megőrzése

              1. Jogosok vagyunk részleges szállításokra, amennyiben ez ésszerű az Ön számára.
              2. A szállítási időszak öt -hét munkanap körül van, hacsak másként nem állapodnak meg. A 3. bekezdésben szereplő rendeletre is figyelemmel - a szerződés következtetésével kezdődik (lásd a 2. bekezdést).
              3. Ha a fizetést előzetesen meg kell fizetni a megrendelés során, a szerződést az egyetlen dolog, amelyet az egyetlen dolog tesz, amelyet a bank adatainak és az általunk fizetett fizetési kérelem nyújt. Ha a kifizetést az esedékesség dátuma és a további fizetési emlékeztető után nem tették meg, a GMBH MySecondear Audiológiai Csoport lemond a megkötött szerződésről a nem fizetés következtében. Ennek eredményeként a megrendelést nem kézbesítik vagy nem használják.
              4. Ha az áruk kézbesítésben vannak, és hibájuk miatt, még három kézbesítési kísérlet után sem szállíthatók, fenntartjuk az utat a szerződésből való kilépéshez és a szállítás költségeinek levonásakor, amikor a vételárat megtérítik. li>
              5. A kézbesített áruk a vételárat ingatlanunkban a 449 bgb. /li>

                A hallási teszt átvitele a kézbesítés előfeltételeként

                1. Annak érdekében, hogy eljuthassanak Önnek hallókészülékek , szükségünk van egy hallott teszt továbbítására (tehát összecsapott hang audiogramra. ). Ha ezt a tesztet nem küldték nekünk a megrendelés megerősítésétől számított 30 napon belül, fenntartjuk a jogot a szerződésből való kilépéshez. Ebben az esetben a megrendelést nem teljesítik. Ha a vételárat már megfizette, akkor visszatérítik.
                2. A hallókészülékek A mysecondear audiológiai csoportból a GmbH -t külön -külön írják elő az Ön által elküldött hallási teszt alapján. Ha van túlérzékenység (tehát úgynevezett hyperacusis vagy toborzás), akkor a hallókészülék elküldése előtt el kell mondania nekünk.
                3. árak és szállítási költségek

                  1. A hallási rendszerek árai és a kiegészítők megtalálhatók a honlapon és a kijelentkezés során. Minden árinformációk az online boltunkban vannak. "> Bruttó árak beleértve a törvényi forgalmi adót és a plusz szállítási költségeket. A szállítási költségeket a árinformációkban az online üzletünkben.
                  2. Ha a 4. szakasz (1) bekezdésével összhangban teljesülünk a megrendeléssel, akkor a szállítási költségek csak az első részleges szállítás esetén merülnek fel. Ha a részleges szállításokat az Ön kérésére hajtják végre, akkor kiszámoljuk a szállítási költségeket minden részleges szállításra.
                  3. Ha a 3. szakasznak megfelelően hatékonyan visszavonja a szerződéses nyilatkozatot, akkor a jogi követelmények szerint kérheti a szállítási költségek (a visszatérítési költségek) szerinti szállítási költségek visszatérítését (vö. Más visszavonási következményekkel kapcsolatban, a 3. szakasz (2) bekezdése) .
                  4. Fizetés és késleltetés feltételei

                    1. Az értékesítés, a szolgáltatások és a javítások számla összege a számla kézbesítésével/kézbesítésével járó fizetési összeg. A részleges kifizetések csak akkor lehetséges, ha előzetesen megállapodtak velük. A legkésőbb a fizetés hátralékban vannak, ha az esedékesség napjától számított 14 napon belül nem engedik meg a késés következményeit és a számlahoz való hozzáférést. Ez nem érvényes, ha bebizonyítja, hogy nem felelős a fizetés hiánya miatt. A számla összegét az alapértelmezett idő alatt kell megfizetni. Az alapértelmezett kamatláb 5 százalékponttal meghaladja az év alapkamatát.
                    2. A törvény által biztosított ügyfelek számára, az 1. bekezdés, a számla/áruk kézhezvétele után. Csak a támogatás (a saját hozzájárulása) csökkentett különbséget fizeti.
                    3. A vételárfizetést egy -OFF -fizetéssel hajtják végre. Ha részletekben szeretné fizetni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a service@mysecondear.de -vel. Harmadik fél szolgáltatók esetében, akiket fizetési feldolgozásra megbíztak, az általános feltételek e szolgáltatóktól vonatkoznak.
                    4. Kiválaszthatja a vételárat , és a szállítási költségeket az Ön által választott fizetési folyamatunk szerint az online boltban megadott fizetési folyamatunk szerint adjuk meg. - A Klarna, az American Express, az Amazon Pay, az Apple Pay, a Google Pay, a PayPal, a Shop Pay, az EC/Maestro vagy a hitelkártya kifizetése esetén a legkorábbi időpontban az 1. bekezdésben szabályozott időpontban elrendezzük. - A visszavonás kivételével a megadott engedély a további megrendelésekre is vonatkozik.
                    5. A visszatartási jog és a megtartási jog

                      1. Nem jogosult számolni a követeléseinkkel, kivéve, ha a viszontkereseted törvényesen megállapítják vagy nem vitatottak. Ugyancsak jogosultak ellensúlyozni követeléseinkkel szemben, ha szövődményeket vagy viszontkereseteket állítanak fel ugyanazon vásárlási szerződésből.
                      2. Vevőként csak akkor gyakorolhatja a megtartási jogot, ha a viszontkereset ugyanabból a vásárlási szerződésből származik.
                      3. Garancia jogok

                        1. Az alkalmazandó jogszabályok szerint az anyagi vagy jogi hiányosságokért kézbesített tételekért felelősek vagyunk, különösen a 434. § BGB. A hibákra vonatkozó törvényi követelések korlátozási ideje két év, és az áruk szállításával kezdődik.
                        2. Bármely eladó garanciával, amelyet bizonyos cikkekre vagy gyártóra adott garantálnak, a meghatározott tárgyak vagy egyes tételek gyártóinak garantálása az 1. bekezdés értelmében az anyagi vagy jogi hibák iránti igények mellett fordul elő. a bezárható garanciavállalási feltételek alapján.
                        3. Ha vannak olyan hibák, amelyek felismerhetők az áruk fogadásakor, akkor a vizsgálat után azonnal meg kell mutatnia őket. Az időben nem megjelenített hibákat jóváhagyottnak tekintik, és az áruk hibától mentesek. Ha a kockázat átruházása óta legkésőbb hat hónapon belül nincs lényeges hiba, akkor úgy gondolják, hogy az ügy hibától mentes a veszélyt (fordított a 477 BGB § -ból).
                        4. A hibákat írásban kell jelenteni szöveges formában, a 126B. § BGB.

                          Felelősség

                          1. Minden esetben a szerződéses és nem szerződéses felelősség esetén minden esetben szándékok és súlyos gondatlanság esetén a sikertelen költségek kompenzációjának vagy kompenzációjának törvényes rendelkezéseivel összhangban.
                          2. Más esetekben csak más esetekben felelősségre vonunk - ha nem a 4 -es bekezdésben -, csak akkor, ha a szerződéses kötelezettség megsérti, amelynek teljesítése lehetővé teszi a szerződés megfelelő végrehajtását, és hogy Önt, és hogy Önt Ön Rendszeresen bízhat ügyfélként (így nevezett bíboros kötelezettség), és a kiszámítható és tipikus károk cseréjére korlátozódhat. Minden más esetben a felelősségünket kizárjuk a 4. bekezdésben szereplő szabályozás függvényében.
                          3. Különösen nem vállalunk felelősséget azokért az esetekért, amelyeket a helytelenül átadott hallási tesztek miatt hoztak létre, vagy amelyeket ügyfeleként hoztak létre. B. Azáltal, hogy fontos információt hagy a túlérzékenységről.
                          4. Az élet, a test vagy az egészség megsértése miatti károkért való felelősségünk, és a termékfelelősségről szóló törvény szerint a fenti korlátozások és kizárások nem befolyásolják.
                          5. Információ a hallási rendszerekről

                            1. A MyScondear audiológiai GmbH audiológiai csoport által kínált hallókészülékeket a a myscondear audiológiai csoport Gmbh akusztikusok hallásának akusztikusai mutatják be.
                            2. A MySecandear Audiology Group a GMBH tanácsadási találkozókat kínál a akusztikusok hallásának céljából a Hallókészülékek Megbeszélés után. Ezeket a dátumokat ezután telefonon vagy videocsevegés útján készítik. A hallókészülékeket a kinevezés során távoli karbantartással állítják be. A hallókészülékek vásárlási időpontjától kezdve a hallásrendszer hat éve alatt távoli karbantartáson keresztüli hat év alatt im vételár Tartalmaz.
                            3. A MySecondear Audiology GmbH által kínált tanácsadási dátumok sok erőfeszítéssel társulnak. Ha ezért nem tudja észrevenni a megállapodott dátumot, akkor legalább 24 órával korábban le kell mondania.
                            4. A hallásvesztés értékelése átveszi a minősített mysecondear hallás -akusztikus. Magas halláscsökkenés esetén a fülek jövedelme és nyomtatása a berlini helyszínen vagy a környék egyik akusztikusánál zajlik.
                            5. Megjegyzések az akkumulátorok ártalmatlanításáról Battg

                              szerint
                              1. Az akkumulátor az akkumulátorról szóló törvény (BATTG) szerint egy fogyasztási cikk a 92. szakasz (1) bekezdésének értelmében, mivel a szándékolt felhasználás fogyasztás.
                              2. Az akkumulátorok és akkumulátorok nem ártalmatlaníthatók a háztartási hulladékban. A régi akkumulátorok tulajdonosait a 11. szakasz (1) bekezdésének S.1 Battg szakaszával összhangban kell rögzíteni. Az eszköz alkohol akkumulátorait kizárólag a közös visszavonási rendszerhez vagy a gyártó visszatérő rendszeréhez csatlakoztatott gyűjtési pontokon keresztül rögzítik.
                              3. Vagy küldheti vissza az akkumulátorokat, vagy ingyenesen adhatja vissza őket. Az akkumulátorok és akkumulátorok elfogadására korlátozódunk, amelyek maguk is vannak a választékunkban.
                              4. A joghatóság alkalmazandó törvénye és helye

                                1. A Német Szövetségi Köztársaság törvénye az ENSZ értékesítési törvényének (CISG) kizárására vonatkozik. Ha a megrendelést fogyasztóként nyújtotta be, és szokásos tartózkodását egy másik országban tartja a megrendelés idején, akkor az ország kötelező jogi rendelkezéseinek alkalmazása továbbra sem befolyásolja az 1. mondatban elfogadott törvényválasztást.
                                2. Ha kereskedő vagy, és a rendelés időpontjában Németországban székhellyel, akkor a joghatóság kizárólagos helye az eladó székhelye, Berlin. Ezenkívül az alkalmazandó jogi rendelkezések vonatkoznak a helyi és a nemzetközi felelősségvállalásra.
                                3. Vitarendezési határozat: Az EU Bizottság internetes platformot hozott létre az online vitákhoz. A platform kapcsolatfelvételi pontként szolgál az online vásárlási szerződésekből származó szerződéses kötelezettségekről szóló viták extra bírósági rendezéséhez. További információ a következő linken érhető el: http://ec.europa.eu/consumers/odr . Nem vagyunk készen és nem vagyunk kötelesek részt venni egy vita rendezési eljárásban a fogyasztói választottbírósági testület előtt.
                                4. Verzió dátuma: 01.05.2022