fizetés hitelkártyával

A következő hitelkártyákat fogadják el: American Express, Maestro, MasterCard és Visa.

Ha hitelkártyával fizet, akkor felkérést kap, hogy adja meg a hitelkártya adatait a megrendelési folyamat során. Adatait természetesen az SSL eljáráson keresztül titkosítják nekünk. A hitelkártyát ezután közvetlenül betöltjük, és megrendelését közvetlenül szerkesztjük.

Annak érdekében, hogy megvédjük Önt a hitelkártya -visszaélés ellen, az adatokat is meg kell vizsgálni, amikor megrendel. Ebben az esetben e -mailt kap a megrendelés megerősítéséhez ügyfélszolgálatunktól. A további eljárást ebben az e -mailben magyarázzuk el Önnek.

fizetés a paypalon keresztül

Ha ezt a fizetési lehetőséget szeretné használni, akkor a megrendelési folyamat során közvetlenül továbbítják a PayPal -nak. Ha már PayPal ügyfél vagy, akkor könnyen regisztrálhat és fizethet a felhasználói adatokért. A fizetés különösen biztos a PayPal vevői védelmének köszönhetően, mert ha valami nem működik, akkor visszatéríted a pénzét.

Ha fizet a PayPal -nal a MyScondear -on, akkor összekapcsoljuk a MySecondear fiókját a PayPal -fiókjával.

Önnek, mint ügyfélnek, ez azt jelenti, hogy nem kell újra regisztrálnia a PayPal -ot, amikor a MySecandear -ban vásárol.

A

mySecandear ezért csak akkor lehet beszedni az összeget a PayPal számlájáról, ha az árukat ténylegesen elküldik. A visszatérítések és a kiegészítő kifizetések gyorsan és egyszerűen végrehajthatók a csatlakoztatott PayPal -számlájukkal.

Bármikor eltávolíthatja ezt a linket, vagy használhat egy másik PayPal -fiókot is.

Klarna azonnali fizetése (közvetlen terhelés)

Ha azonnal a Klarna fizetését választja, a Klarna Bank elvégzi a MySecandear fizetési folyamatát.

Ha megrendeléskor választotta a Klarnát fizetésként, akkor az opciót azonnal kiválaszthatja a Klarna szolgáltatónkon keresztül. Nincs szüksége fiókra a Klarnában.

A Sofortüberweisung egy közvetlen bankátutalás, amely az online banki adatokkal működik.

  1. Ön az Ön országát és bankját választja.
  2. Jelentkezzen be online banki adataival. Az adatok titkosítva vannak a bankjához.
  3. Egyes bankokban egy további megerősítő tűt küldenek az okostelefonjára, amelyet egyszer kell használni a tranzakció megerősítéséhez.
  4. Amint a bank átutalása sikeres volt, a MySecandear megerősítést kap, és azonnal kiváltja a megrendelést.
  5. Mit tehetsz, ha nem érkezett megrendelés megerősítése?

    A megrendelés sikeres befejezése után megrendelés -megerősítést kap a megadott e -mail címre. A megrendelést ezután befejezték, mihelyt a MySecondear -t elküldték a megrendelésre.

    Ha nem talál megrendelés -megerősítést a postafiókjában, kérjük, ellenőrizze a spam mappát is.

    Általában nem kaphat e -maileket a MySeCandear -tól? Kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a service@mysecontear.de címen.