Rólunk

A MySecondEar mögött audiológusok és innovátorok erős csapata áll, akik küldetésüknek tekintik, hogy felrázzák a hallókészülékek piacát és tartós pozitív változást hozzanak. Hisszük, hogy a kiváló hallásnak mindenki számára elérhetőnek kell lennie. Minden nap azon dolgozunk, hogy ezt lehetővé tegyük."

Társalapítónk és vezérigazgatónk, Niklas Spichalsky több mint 20 éve maga is hallókészüléket visel, ezért jól ismeri a hallókészülék-vásárlás nehézségeit.

A piac nagyfokú átláthatatlanságától kezdve a rugalmasság hiányán át a teljesen eltúlzott árakig.

Azért, hogy mindezen problémák ellen fellépjen, Julian Stecherttel együtt megalapította a MySecondEar-t. Akusztikusokból, mesterakusztikusokból és hallás-tanácsadókból álló csapatuk segítségével ma már ők ketten az egyik leggyorsabban növekvő akusztikai cég ügyvezető igazgatói Németországban.

Igen! A cég be van jegyezve a biha - a hallókészülék-akusztikusok szövetségi céhébe - amely a hallókészülék-akusztikus szakma ernyőszervezete Németországban. Aki ott regisztrált, az nemcsak az összes németországi törvényes egészségbiztosítási pénztárral rendelkezik szerződéssel, hanem a magán egészségbiztosítási pénztárak és maguk a hallókészülékgyártók is magas rangot élveznek. Mint az Ön új akusztikusa, minden hallókészülékkel és a halláskárosodással kapcsolatos témakörben kapcsolattartóként állunk az Ön rendelkezésére.

Hallókészülék vásárlási eljárás

Ez lehetséges! A következő lépéseket teszi meg velünk együtt:

1. Ön árajánlatot kér a kívánt hallókészülékre.

2. Személyes hallásgondozója vagy hallási tanácsadója felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy tisztázza a még nyitott kérdéseket. Szívesen állunk rendelkezésére közvetlenül is: +49 30 3080 6040 (Németország), +43 720 816056 (Ausztria) vagy +41 43508 46 42 (Svájc).

3. Ön először e-mailben elküldi személyes hallásgondozó szakemberének vagy hallás-tanácsadójának a fül-orr-gégészétől kapott aktuális receptet, amelyen szerepel egy hallásvizsgálat.

4. A hallásvizsgálatról szóló aktuális receptet e-mailben elküldi személyes hallásgondozójának vagy hallás-tanácsadójának.

4. Ha Ön megadta az "OK"-t, a hallásgondozó szakembere vagy a hallási tanácsadója egyéni megrendelést készít Önnek, és e-mailben elküldi Önnek a megfelelő rendelési linket.

5. Miután mindent átnézett, kezdeményezheti a rendelést saját maga, vagy alternatívaként hallási tanácsadójával együtt.

6. Most már készen áll a hallókészüléke a kiszállításra. Az Ön hallásvizsgálata alapján a készülékeket előre beállítjuk, és postai úton házhoz küldjük Önnek.

7. A hallókészülékek kézhezvétele után következik a távoli illesztés az Ön személyes kapcsolattartójával az akusztikai részlegünkről. A távoli illesztés menetét előzetesen részletesen közöljük Önnel.

Szóval láthatja, hogy az online távoli vásárlás a MySecondEar-nál minden, csak nem bonyolult, sőt, rendkívül kényelmes! Ha a hallókészülék-vásárlást a törvényes egészségbiztosítással szeretné elszámolni, akkor legalább egy időpontra van szükség a szaküzletünkben történő átvételhez. A legjobb, ha megteszi az első lépést, és kötelezettségmentes ajánlatkérést intéz! Várjuk jelentkezését!

Szerezzön most nem kötelező érvényű ajánlatot >>

Minden, amire a hallókészülék üzembe helyezéséhez szüksége van. Konkrétan ez a következő:

  • A kívánt hallókészülék
  • Töltőállomás vagy egy csomag akkumulátor (60 db.
  • Előtéri hallókészülékek
  • Egy különböző méretű és formájú árnyékolók
  • Hallókészülékszűrők
  • Tisztító készlet
  • Hallókészülék tok

Mindez ingyenesen, azaz már a hallókészülék árak között szerepel. Ezen felül Ön jogosult hat évig ingyenes beállításokra!

Hallókészülék iránt érdeklődik? Küldjön nekünk egy kötelezettség nélküli ajánlatkérést most!

Szabadon választható ajánlatkérés most >>

Igen! A fent leírt folyamat csak egy lehetőség, szívesen fogadjuk Önt szaküzleteink egyikében. Megtalál minket Berlin Schönebergben (Regensburger Str. 5, 10777 Berlin), Dortmundban (Olpe 29, 44135 Dortmund) vagy Hamburgban (Überseeboulevard 2, 20457 Hamburg).

Egy időpont egyeztetéshez hívjon minket a +49 30 3080 6040 (Németország), +43 720 816056 (Ausztria) vagy +41 43508 46 42 (Svájc) telefonszámon, vagy írjon nekünk e-mailt a hallo@mysecondear.de címre. Vásárlás esetén a helyszínen kártyával is fizethet.

Árak és fizetés

Röviden azért, mert a MySecondEar hatékony és digitálisan összpontosít.

A hallókészülékek piacán túl sokáig nem változott semmi. Néhány vállalat uralja a piacot és így az árakat. A MySecondEar ezzel szemben a korszerű, hatékony megoldásokra összpontosít:

Optimalizált folyamatok

Teamünk széleskörű tudással és tapasztalattal rendelkezik az online ügyfélszolgálaton és természetesen szaküzleteinkben. Hallókészülékeit távolról, rugalmasan és helytől függetlenül illesztjük be.

Nem túlárazott marketing

Hirdetéseinket elsősorban az interneten és online végezzük. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy marketingünket hatékonyabban célozzuk meg, és nagy megtakarításokkal jár. Nem hirdetünk a televízióban vagy a rádióban.

Nincsek drága márkanagykövetek

Mi a jó hallásra szeretnénk rávezetni, és nincs szükségünk szerződéses színészekre vagy műsorvezetőkre. Ezek gyakran maguk sem hordanak hallókészüléket, és költségesek.

Az nagyszerű megtakarításokat közvetlenül Önnek adjuk tovább! Mert Niklas Spichalsky hallókészülék-használóként és a MySecondEar alapítójaként meg van győződve arról, hogy a jó hallásnak végre megfizethetőnek kell lennie, és nem luxusnak!

Definicija i opseg paušalne stope za popravak: Flat stopa popravka jednokratna je naknada koja plaća zakonom propisanim zdravstvenim osiguravajućim društvima za 6-godišnju uslugu. U slučaju osnovnih slušnih pomagala (bez dodatnog plaćanja od vas), svi troškovi popravka pokriveni su u tom razdoblju. U slučaju kvalitetnijih slušnih pomagala koja su kupljena dodatnom uplatom, paušalna stopa za popravak ne pokriva. Bilo koji dodatni troškovi popravljanja koji proizlaze iz opreme za više kvalitete slušnih pomagala bit će fakturirani. Ovako uživate u najboljoj usluzi i možete se osloniti na slušna pomagala!

Pokrivanje troškova za slušne aparat za više kvalitete: U slučaju veće kvalitete, dodatni slušni aparati , Društvo za zdravstveno osiguranje plaća fiksni iznos troškova popravka kroz paušalnu stopu za popravak. Dodatne troškove, posebno zbog boljih troškova popravljanja ili razmjene potrošnog materijala, moraju nositi i same osigurane osobe. Također postoji između 120 i 154,70 eura, također pokriva rad i popravak. Nova kupnja često se preporučuje nakon isteka šestogodišnjeg roka, posebno ako troškovi popravka premašuju novu kupnju. Redovito održavanje i skrb, kao i savjetovanje o akustičnoj slušnim aparatima u slučaju popravka su ključni za dugovječnost slušnog aparata.

Opcije plaćanja i zaštita

Nudimo različite načine plaćanja za vašu udobnost:

  • PayPal (sa zaštitom kupca)
  • Klarna
  • Prijenos
  • Amazon Pay
  • Kreditna kartica

Kao što je legalno osigurana u Njemačkoj, plaćate samo svoj pojedinačni udio. Kada plaćate PayPal, koristite zaštitu kupca koja vam nudi dodatnu sigurnost. Ako se pojave neočekivani problemi, možete se izravno obratiti PayPal -u i ne preuzeti nikakav rizik.

Egészségbiztosítás

Igen! A biha, a hallókészülék-akusztikusok szövetségi céhében regisztrált akusztikusként valamennyi német, törvényes egészségbiztosítóval szerződést kötöttünk. Így Ön csak a támogatással csökkentett különbözetet (az önrészt) fizeti ki, mi pedig elintézzük az ügyintézést az egészségbiztosítóval.

Ha magánbiztosított, akkor egyszerűen csak maga nyújtja be a számlát, és visszakapja az egyéni támogatását.

Az egyéni támogatását.

Ez többek között attól függ, hogy Ön melyik egészségbiztosítónál van biztosítva. Ha többet szeretne megtudni erről, a legjobb, ha közvetlenül személyes hallás-tanácsadójával veszi fel a kapcsolatot, vagy ha még nem lépett velünk kapcsolatba, hívjon minket a +4143 5084 642 (Svájc) vagy +43 720 816 056 (Ausztria) vagy +4930 311 939 65 (Németország) telefonszámon.

Szállítás és visszaküldés

A hallókészülékeket Németországon, Ausztrián és Svájcon belül, valamint általában Európán belül szállítjuk.

Európán kívüli szállítás esetén a legjobb, ha felhív minket a +49 30 3080 6040 (Németország), +43 720 816056 (Ausztria), +41 43508 46 42 (Svájc) telefonszámon, vagy írjon nekünk a service@mysecondear.de címre.

.

A szállítás az új hallókészülékek esetében is ingyenes. A vámkezelésről is mi gondoskodunk. Így a Svájcból érkező ügyfeleink számára is a weboldalon feltüntetett árak érvényesek, teljesen rejtett költségek nélkül.

.

A hallókészülékeket Európán belül ingyenesen szállítjuk Önnek. A hallókészülék-kiegészítők és az elemek szintén ingyenesek a szállítási költségektől, ha a rendelés értéke legalább 49€ (Németországon kívül 99€, Svájcban 149€). 49€ rendelési érték alatt 4,90€ (Németországon kívül 9,90€, az EU-n kívül 29,90€) szállítási költséget kell fizetni.

A csomagokat az EU-n belül a DHL szállítmányozási partnerünkkel küldjük. Amint a csomagunkat átadtuk partnerünknek, e-mailben kap tőlünk egy szállítási visszaigazolást. Az e-mailben megtalálja a küldemény számát (ID) és egy linket, amellyel nyomon követheti a rendelést.

Itt juthat el a DHL >>

küldeménykövetéshez.

Visszatérési jog

Igen!

A normál tesztfázisok során tesztkészülékeket kap az akusztikustól. Ezek a tesztkészülékek tehát nem a végleges készülékek, amelyeket végül megvásárol. Nálunk ez egy kicsit másképp van.

A végleges készüléket közvetlenül tőlünk kapja, de 30 napos jóérzésű garanciát kap. Ha tehát ez idő alatt észreveszi, hogy a készülék nem felel meg Önnek, vagy meggondolja magát, akkor ingyenesen elállhat a vásárlástól, és visszakapja a teljes összegét.

De meggyőződésünk, hogy nem fogja megbánni a vásárlást. Ezt bizonyítja számos pozitív vásárlói véleményünk is. Például a TrustedShops.

oldalon.

Garancia és biztosítás

Minden Oticon, Starkey, ReSound és Phonak hallókészülékre öt év garancia vonatkozik a készülékre és az akkumulátorra. Az összes többi gyártó két év garanciát vállal.

A tartozékokra egy év garanciát vállalunk, a pótalkatrészekre, például a fülhallgatóra pedig hat hónapos garanciát.

A hallókészülékeinkre a szállítás időpontjától kezdődően anyag- és gyártási hibák ellen nyújtunk garanciát. Felhívjuk figyelmét, hogy a nem megfelelő kezelésből vagy illetéktelen személyek által végzett javításból eredő károkra a garancia nem vonatkozik.

Igen, biztosítási lehetőséget is kínálunk hallókészülékeire. Az AXA csoporthoz tartozó Alteos partnerünkkel dolgozunk együtt. Ott biztosítást köthet hallókészülékére, hogy megvédje magát az elvesztés, lopás és egyéb veszteségek ellen. További információkért és biztosítás megkötéséhez kérjük, látogasson el a Alteos Hörgeräte Versicherung weboldalra.

Garanciák / biztosítás

Minden hallókészülékre alapesetben két év garanciát vállalunk.

A kivételek ez alól a Phonak (01.01. óta. 2022), Oticon (2022.04.06. óta), Starkey (2022.05.01. óta) és ReSound (2022.06.01. óta). Itt minden készülékre öt év garancia vonatkozik magára a készülékre, valamint öt év garancia vonatkozik az árban foglalt tölthető akkumulátorra is.

A tartozékokra egy év átalánygarancia vonatkozik.

A pótalkatrészekre (pl. ex-hallgató) hat hónap garancia vonatkozik.

Igen. 99€ egyszeri fülönkénti díj ellenében négy évre meghosszabbíthatja a garanciát. Egyes gyártóknál a standard garancia már öt év. Erről bővebben egy kérdéssel fentebb tájékozódhat.

A kínált hallókészülékekre a kiszállítás időpontjától kezdődően anyag- és kivitelezési garancia vonatkozik. Ez a garancia magának a hallókészüléknek a kivitelezési és anyaghibáira terjed ki, de nem terjed ki a tartozékokra, mint például az akkumulátorok, csövek, hangszórók, fülhallgatók, viaszvédők stb..... A nem rendeltetésszerű használatból, helytelen kezelésből vagy illetéktelen személyek által végzett javításból eredő problémákra a garancia nem terjed ki, illetve annak elvesztését eredményezheti.

.

Javítás

Ha garanciális igény merülne fel, természetesen díjmentesen gondoskodunk róla. Díjmentesen küldünk Önnek egy cserekészüléket.

2 A javításra szoruló készülék elszállításához kap tőlünk egy szállítási címkét, természetesen díjmentesen.

3. Mi gondoskodunk a kezelésről és a javításról.

4. Mi cseréljük ki a készüléket.

A garancia lejárta után is bármikor állunk rendelkezésére Akusztikus javításhoz.

Ha a javítást valamelyik szaküzletünkön keresztül kell intéznie, a lépések a következők:

1. Ön időpontot kér tőlünk hallókészüléke javítására.

2. Ha a javítást nem tudjuk közvetlenül a szaküzletben intézni, akkor kölcsön hallókészüléket biztosítunk Önnek, amíg hallókészülékét javítjuk.

3. Mi gondoskodunk a feldolgozásról és a javításról.

4. Új cserét végzünk.

.

A két- vagy négyéves garanciális időszak lejártával a következő árakat kell fizetnie hallókészülékenként a szükséges javításokért:

Akkumulátorcsere = 49,00€

Kis javítások = 59,00€

Nagy javítások = 149,00€

A kis javítások elsősorban optikai hibákra vonatkoznak. A nagyobb javítások viszont technikailag összetett hibák esetén szükségesek. Ilyen például egy meghibásodott processzor

.

Radujemo se što ćemo vas pozdraviti u jednoj od naših specijalnih trgovina! Sastav možete lako ugovoriti e -poštom na halle@mysecondear.de ili telefon na 030 31193965.

Ügyfélszolgálat

Hívjon minket bátran a
+49 (0) 30 3080 6040.

.

Email kapcsolat

Nyugodtan írjon nekünk a service@mysecondear.de

címre.